Przetłumaczcie sobie cuś :3 :

środa, 18 stycznia 2017

                          Witam 😃 
Wczoraj na swoim profilu umieściłam głosowanie polegało ono na zadecydowanie przez was czy mam prowadzić swojego bloga , większość z was zadecydowało abym prowadziła swojego bloga . A teraz kilka faktów o mnie :
1.Mam na imię Amelia
2.Nie mam ulubionego koloru
3.Na Momio mam 75 lvl (czyli najwyższy)
4.Mam na Momio 15 animo
5.W konkursach Emily i Lucasa wygrałam 2 razy (pierwszy raz u Emily a drugi u Lucasa, u Emily wygrałam 1000 diamentów a u Lucasa animo- stitcha) 
6.Nie mam ulubionego koloru
7.Mam kotkę nazywa się Balbinka , ja mówię na nią Bunia (miała tak na imię kiedy ją wzięłam)
8.Mam 11 lat
9.Chodzę do Va (5a)
10.Mam 3 BFF na Momio a żadnej w prawdziwym życiu
11.Nie piszę skrótami ponieważ młodsi czytelnicy mogą nie wiedzieć co to oznacza , przykład : omg 
Ze względu na to , że było 11 głosów dodałam 11 faktów o mnie , ogółem postaram się dodawać 2-3 posty dziennie , mam milion pomysłów na serie , na bloga. To tyle .
 Pa patki :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz