Przetłumaczcie sobie cuś :3 :

środa, 22 lutego 2017

Rady i rzeczy których nie robimy aby zostać moderatorem , mało kto o nich wie ;) Oczywiście nie moderatorzy też mogą z tego korzystać ;)

Hey :)
Co trzeba zrobić i nie robić , aby zostać moderatorem ;) :

 1. Musimy wysłać zgłoszenie przez e-mile , oto szablon zgłoszenia :
                                        
Witam :)
Mam na imię (twoje imię) i mam (twój wiek , moderator musi mieć wiek 14-17) chciałabym/chciałbym zostać moderatorką/moderatorem na Momio gram od (wpisz ile grasz w Momio)   
Pozdrawiam (twój nick na Momio)

2. Gotowe zgłoszenie wysyłamy pod e-mile : polska@momio.me . Możecie dodać też temat rozmowy np. Prośba .

3. Powinna nam wyskoczyć taka odpowiedź :

4. Po 3 dniach dostaniemy taką odpowiedź :
<--- Tak mam na imię Amelia ;)

5. Teraz tylko zgłaszać nieodpowiednie osóbki i codziennie wchodzić na Momio oraz brać udział w konkursach ;)

Oto co robić i nie robić :

1. Dobrze się zachowywać , moderator nie może mieć ani jednego zgłoszenia jak i stania w koncie !
2. Za to , że niesłusznie kogoś zgłosiłeś ty dostaniesz zgłoszenie a nie on !
3. Bez sensu jest to , że wyślesz zgłoszenie pod postem Tiki, Jacka , Emily czy Lucasa ;)
4. Zgłaszaj nieodpowiednie osóbki ;)
5.Nie śmiej się z tego , że ktoś jest np. gejem czy ma inne wyznanie , moderator musi być tolerancyjny !
6.Pomagaj innym ;)

Pozdrawiam ;)



                
                     


5 komentarzy:

  1. Fajnie. W przyszłości mam zamiar zostać moderatorem mam 10 lat więc może wkrótce....

    MarciaPotter (to mój nick na momio)

    OdpowiedzUsuń
  2. serio? na innych blogach nikt nie pisze że trzeba do nich napisać... Ale dziękuję za radę, mam 15,5 lat i chciałabym zostać moderatorką heh
    na momio jestem Sholy, pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz właśnie wysłałam e-mail

    OdpowiedzUsuń