Przetłumaczcie sobie cuś :3 :

wtorek, 20 czerwca 2017

Wielkie przybycie :)

Witajcie kochani! :)
Bardzo ale to baaardzo się za wami stęskniłam ♡♡♡
Niestety miałam baaardzo dużo materiału do wkuwania :/
Dziękuję osobą,które pomimo mojej nieobecności wchodziły na bloga :) 
A teeraz :)) :

Bardzo ważne info! :
  • Blog będzie się inaczej nazywał (jutro będziecie wiedzieli jak lub nawet dziś ;) )
  • Zmieni się wygląd bloga ^^
  • Blog będzie o grach : Momio,Msp,Tfm oraz Avataria może dołożę jakieś gry na fona ale to jak się naprawi bo ma zepsutą pamięć i nie mogę nigdzie wejść :(
  • Zdjęcia będę brała z innych blogów bo nie mg wejść na Snapa :(
  • Zdjątka na bloga mg robić na zmówienie :) 
  • Na blogu od czasu do czasu znajdziecie info z mojego życia :)
  • Zdałam do karty rowerowej xDD 
  • Nie mg pisać kolorem na blogu :((
  • Zmieni się link bloga :)
  • Jeżeli będę miała duuużo wyświetleń na blogu to zrobię grupkę na Fb :)))
Jeżeli znacie jeszcze jakieś fajne gry to piszcie na moim profilu na Momio (pod postem,który zaraz zrobię ;) ) oraz na Msp
O bym zapomniała , będzie to jeszcze blog o grach:
 BlockStarPlanet i Boonie Planet :)

Moje nicki w grach:
Momio-Annabella2005
Msp-AmiandBibi
Tfm-Kitty3815
BSP-Amcia-superstrzała
BP-Kitty3815
Ava-Gram na Fb


Ogólnie sw przygodę z MSP zaczęłam w 2012-2013 roku ,ale zapomniałam loginu i hasła :///
A dlaczego mam taki mały lvl na msp (13) ,a gram od 2015? Bo zapomniałam o tym koncie :(

Do następnego posta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz