Przetłumaczcie sobie cuś :3 :

wtorek, 21 marca 2017

Jestem brzydalem - Juki :)

Heyo ;)
Jak wiecie dawno nie robiłam serii ,,Jestem Brzydalem" gdyż zajmuje ona sporo czasu , ale postanowiłam , że będę robiła ją 1 w miesiącu no więc ;)

Z moich źródeł wynika , że Juki ma brązowe włosy i lubi nosić czarne oksy przeciw słoneczne ;) :
<--- Mam jeszcze inne brązowe koczki ale ten jest najmniejszy ;) Juki tylko nie płacz plose :(((((((


Ma niebieskie oczka i lubi bluzeczki w paski *.* :
<---Idealne tylko którą wybrać ??? Wiem! Wyliczana z przedszkola ! Ene dułe like fake bomba torba usmes smake dełus bełus kosmatełus i morele baks !
Ok wylosowałam tą za M+ ^^ :
<--- Juki był niedawno na wybielaniu zębów ;)

Spodnie hymmmmmm niech będą jeansy ^^ :
<--- Juki przestań z tymi zębami !!! 

Teraz buty może na koturnie buhahahaha xDD :

<--- Juki za karę zrobię z ciebie nie wiadomo co buhahahaha xD :

<---Najssssssssssssss czapka xD

Podoba się wam xDD ???
Pozdrawiam ;3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz