Przetłumaczcie sobie cuś :3 :

poniedziałek, 13 marca 2017

Mój powrót - nadrobienie zaległości ;)

Heyo , heyo ;)
No więc już prawie wyzdrowiałam i mogę pisać bloga ^^ a oto co się działo na portalach społecznościowych i nie tylko z czasu kiedy mnie nie było ;) :  
<--- Mój look z new dostawy :)

<--Zapowiedź stroju z filmu ..Piękna i Bestia" (nie udało mi się uchwycić gumeczki bo akurat wtedy dodawali new post a odejmowali stary)  ;)

<--- Troszku je zmienili ;P A tak ogółem wiecie , że tylko Polski serwer wiedział co będzie następnego w paczuszce ??? ;)

Ogółem jak widzicie i tak jak wcześniej wspomniałam rzeczy są z filmu ,,Piękna i Bestia" który można obejrzeć w kinie , a tu łapcie parę informacji z Googli ^^ :
<--- Emma Watson grała Hermionę ,,Harrym Potterze" i to jest jedna z moich ulubionych aktorek ❤❤❤

Pozdrawiam ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz